Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Beatrice - 7 oktober 2009 23:26

Nu har jag påbörjat, gjort klart och skickat in fyra inlämningsuppgifter! Jag gjorde det! Det var ju inte så svårt trots allt. Det var inte kul och inte jättelätt men helt omöjligt är det ju faktiskt inte, bara man sätter igång. Får väl säga tack till Johannes som sa åt mig att rappa på, sätta mig vid köksbordet med starka lampor, något att dricka, stänga av mobilen och logga ut från msn! Jag behöver någon som säger åt mig när jag gett upp sådär totalt. Jag kan inte säga att jag är särskilt motiverad nu heller, men jag känner att jag kanske klarar det ändå om jag får några såna här ryck i månaden. Imorgon ska jag försöka ta mig till skolan iallafall, det ska väl inte vara omöjligt. Vi ska ju börja med ett nytt kapitel i psykologin med så blir faktiskt kul nästan. Imorgon kväll kommer Christian hem hit till ön igen också :) Ska bli skönt att äntligen få träffa den lille filuren! På fredag kommer JanneJannin hem till Trekanten igen, fan vad jag har saknat min sis! Riktigt längesen jag träffade henne så jag ser verkligen fram emot helgen! Som tusan! Men nu måste jag verkligen sova, jag trodde det var fredag imorgon och att jag började vid två men det gör jag ju inte:O Jag börjar åtta och slutar kvart i sex :( Fyfan. Men det är viktigt för mig att jag tar tag i detta nu..Åh, jag vill verkligen inte till skolan imorgon. Jaja.

Hoppas alla mår bra och sådeeer.

Ridå!
Beatrice

Av Beatrice - 7 oktober 2009 20:41

Idag har jag inte gjort ett skvatt, suttit i min soffa och bara stirrat. Eller nej, jag har sökt jobb med eller ja försökt, det gick inte att skicka iväg. Undrar vad jag ska göra med mitt liv, jag har ingen motivation till någonting och känner mig så jävla tragisk! Jag  sköter mig inte, jag sköter inte mitt liv. Jag har sån potential och jag vet att jag skulle klara allting så enkelt egentligen men jag bara skiter i det! varför skiter jag i det? Jag är galet trött på migsjälv och att jag inte tar tag i mitt liv. Jag har suttit i min soffa HELA dagen och kollat på röran, på disken, på allt. På alla skolböcker, på mitt schema - på alla måsten. Men jag har bara struntat i det. En hel dag totalt bortkastad!! För vad? INGENTING. Jag undrar vart man finner motivationen, vart finner man det som gör att man orkar? Jag känner mig som en jävla emo som tycker synd om migsjälv. Jag har inga problem! Jag har en skola att gå till, jag älskar musik, jag har bra vänner, jag har hyfsad hälsa och är hyfsat fit, jag har en människa (förvisso på andra sidan jorden med dock) som är världens finaste och som tycker om mig, jag har världens bästa hund, jag har en fin familj -  två tillochmed. Jag har en fin lägenhet, jag har mat, jag har kläder och jag har världens bästa mamma. Ändå försummar jag det, jag bara bryr mig inte! Varför i helvete beter jag mig på det sättet? Jag säger till migsjälv varje dag att jag måste skärpa mig men ändå blir det inte av. Varför? Jag måste få veta hemligheten hur man klarar av att rycka upp sig och göra som varje normal människa gör. För jag är ingen speciell människa med några särskilda problem, jag har ingenting att klaga över. Ändå kännes det som att jag inte bryr mig om vad som än händer, känner mig hopplös. Jag är arton år och har redan gett upp allting om migsjälv. Vad fan är detta? Jag behöver verkligen rycka upp mig, men jag kan inte!! Åh. Nu ska jag plugga, sen prata med Mami och fråga vad fan jag ska ta mig till. Jag älskar Mami.


Ge mig råd om ni har något!


Fred ut!
Beatrice.

Av Beatrice - 7 oktober 2009 12:07

Vaknade upp med en nysning. Trevligt.
Har sjukt ont i halsen, snuva och huvudvärk och det är hemskt. Känner mig riktigt hängig, som att en stor förkylning är på gång. Inte alls roligt. Vill egentligen bara sjukanmäla mig och ligga nerbäddad idag, men det går inte. Måste verkligen vara i skolan denna veckan, drygt. Hoppas förkylningssnuvan går över. Det känns så meningslöst att bli sjuk. Jaja. Inatt pratade jag med Fabio my love, var skönt att höra att han lever! Så fort jag inte gör något särskilt krävande drar mina tankar åt honom. Åh. Jag håller mina tummar och alla andras också och hoppas på att han är hemma i slutet av Januari eller början av Februari. Fyyy jag saknar =(  Jaja, inte hålla på att älta det för det är ingen idé.
Nu måste jag springa till skolan såjag inte kommer alltför försent.


Fred ut!
Beatrice.

:(

Av Beatrice - 7 oktober 2009 00:21

jag saknar my love.

Ovido - Quiz & Flashcards