Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Prestationsångest!

Av Beatrice - 24 januari 2012 21:59

Nu är det redan 24 Januari och jag blir helt ställd, när började tiden gå så rasande fort?
När man var liten var en månad en hel evighet, sommaren var mer än så!
Nu är sommaren som nyss var, flera månader ifrån. Och hälsar snart på oss på nytt! Hjälp!

Nåja, färdigt med ångestfyllt dravel om tiden.>

Det var ju längesedan jag skrev här och det har väl egenltigen inte hänt så värst mycket sedan sist.
Jag har kommit på att jag verkligen vill komma in på Socionomutbildningen, vilket gör mig sjukt målinriktad vilket egentligen är rättså bra men också väldigt stressigt, ångestfyllt och prestationskrävande.
Att han MVG i nästan allt trodde jag inte skulle vara tvunget att vara mitt mål, men tydligen måste jag ha det för att komma in. Men är det så, så får jag bannemig se till att fixa det!

En helt annan sak som jag måste göra samtidigt som jag satsar fullt ut på mina studier är att fixa jobb så att jag och Julius kan flytta in i lägenheten som, höroch häpna, har blivit ledig igen! Som om det var ödet. I Mars/April tror jag vi kan flytta in, men det beror förstås på om vi fått jobbe ller icke.
Hade varit så extremskönt att ha ett eget krypin nu innan sommarn, så man slipper tänka på det i sommar eller höst när skolan börjar och allting.

Det är lite svårt att kombinera skolan med jobb och sedan hund och häst efter det, men jag antar att allt löser sig bara man planerar.
Dock rä det lite svårt att planera när man var och varannan dag ligger hemma i Feber.
Det är helt fruktansvärt.

Men jag hoppas jag får ny allergimedicin imorgon så att kroppen mår bättre tillslut. Mår inte alls som jag ska nu.

Dags att sova, hoppas Julle kommer hem snart. Gillar inte när det är tomt i sängen.

Fred ut!
Beatrice

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 9 maj 2015 14:22

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5887777637

Av Beatrice - 7 februari 2012 11:22

Goddagens!Nu är det bestämt. Eller nästan iallafall. Fast när jag bestämmer mig för något så brukar jag ju ångra mig inom två månader eller så, fast denna gången känns det annorlunda. Jag talar om att söka in till socionomutbildningen i Kalmar. Från ...

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:38


  Vackra Jennifer! Är hon inte gorgeous? 

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:22

Hejsan!Idag vaknade jag med en sjuk magvärk. Trodde jag var sjuk, men icke.Framåt lunch började jag må mycket bättre så nu sitter jag här. Lat och jobbig.Har ungefär ett ton läxor att göra, en häst att ta tag i (hon har inte blivit riden på en månad ...

Av Beatrice - 4 januari 2012 16:37


  sweet dreams are made of this    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Titta in hos


Skapa flashcards