Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Beatrice - 5 oktober 2009 10:27

  

Av Beatrice - 5 oktober 2009 10:19

Ännu en Måndag! Härligt, en ny vecka med nya tag som alla lågstadielärare alltid säger. Kom till skolan för en halvtimma sedan, misasde första lektionen och det var tydligen den enda lektionen vi hade. Bra där. Fina nya tag liksom. Men jag mår bra ändå, för jag träffade nyss min saknade Malin Holmgren!!! Fyfan vad glad jag blev när jag gick in i skolan och fick se en glad liten filur som varit såå saknad! Hon har varit och bott i malaysia i flera månader så det var verkligen längesen jag träffade henne. Härligt att hon mår bra och har haft kul. Kan bara meddela att jag är sjukt avundsjuk på henne som fått en sån chans att åka dit. Menmen. Nu ska jag skriva en samhällsuppgift och en svenskauppgift som jag hade glömt bort sen ska jag gå och luncha med Malin. Har en del att göra sen när jag kommer hem med, kommer bli en produktiv dag! Det är bra. Så det går ut jämt med att jag inte kom iväg till skolan som jag skulle imorse. Jag hatar skolan. Skolan är hemsk och äcklig. Längar tills den dagen jag står utanför skolan och har tagit studenten! Aah! Det är mindre än ett år kvar. Galet vad lycklig man blir av att tänka på det.

Men jaja, nu ska jag inte skriva mer onödig information, dags för att sätta igång att plugga. Det är ju faktiskt därför jag är här. Postar senare!


Fred ut!
Beatrice.



Ovido - Quiz & Flashcards