Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Beatrice - 16 oktober 2009 14:43

Idag ska jag äntligen få åka hem , blir nog läkaren med en gång. Mår riktigt kasst. Någon som vet något om sånhär huvudvärk som inte släpper? Jag har försökt med att gå ut och gå , dricka vatten, äta panidol, äta mat, sova bort, massera huvudet. Ingenting verkar hjälpa..fan med. Har galet ont. Men det ska nog lösa sig detta med. Hoppas jag i varje fall. Nuuuuuu ska jag duscha sen åka hem till fastlandet, underbart att komma ifrån helvetesön!


Fred ut!
Beatrice

Av Beatrice - 16 oktober 2009 04:23

Jag kan inte sova och lyssnar på låten Mammas gata.

Spelar den om och om igen, klicka HÄR och ge det en chans.
Jag älskar låten, trots att den är på svenska. Älskar den.

Klockren! Kärlek.


Fred ut!
Beatrice

Av Beatrice - 16 oktober 2009 01:48

 

Show me your african moves baby,

and leave out all the rest !

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards