Alla inlägg under augusti 2011

Av Beatrice - 6 augusti 2011 17:00

Tråkiga dag. Tråkiga tråkiga dag. Nu kom Julius hem, FINALLY!


Fred ut!
Bee

Av Beatrice - 3 augusti 2011 19:24

Så känner man att allting inte riktigt hänger ihop igen. Som om hjärtat, hjärnan, kosmos och världen som helhet är i obalans! Och det är helt klart ett i-lands-problem, det håller jag med om till fullo. Dessa peroider av melankoli. Hur som helst är jag riktigt o-pepp på det mesta just nu. Men jag hoppas det löser sig inom några dagar. Egentligen mår jag ju bra, så det är jättekonstigt, Haha!

Längtar till skolan börjar. Är helt klart taggad! Sista året och jag studerar något jag älskar. Dessutom ska vi börja med arkitektur nu sista året, och i Oktober bär det av på en treveckors resa i arkitekturens anda! HUR BRA!?
Just nu är jag rätt trött på att lägga min tid på att städa stall och rensa ogräs. Blaha blaha liksom.


Nu ska jag försöka kirra lite ny musik och sen back to work! Kanske piggnar jag till lite då. Pussochhej!

Fred ut!
Beatrice

Skapa flashcards