Alla inlägg under mars 2011

Av Beatrice - 17 mars 2011 20:12

Godkväll mina damer och herrar!

Har ni märkt att snön nästan är fullkomligt bortsmält? Det har iallafall jag. Det medför som en förspels-förväntan till den förväntan som kommer då våren kickar in på riktigt igen. Åh jag älskar våren. Våren, kom kom kom!
Jag längtar efter min jeansjacka, tunika, tunna strumpbyxor, knut på huvudet och tygskor ! Jag har redan fuskat lite. Har köpt två par tygskor (i fel storlek så jag får plats med raggsockar) som jag tjuvanvänt. Inte så smart med tanke på att de vita numera är bruna av all lera som blir. Men jajaja, vad gör man inte för lite vårkänsla? Just precis!

Ligger hemma med någon konstig slags influensa. Det är iallafall min gissning då jag plågats av ilalmående hela dagen, huvudvärk och trötthet. Fy tusan vad avdanskad jag låter, gör jag inte? Usch och fy.
Förutom lilla sjukdomen så mår jag väldigt bra. Jag mår verkligen bra.

Skrev här för att uppdatera bloggen lite, men har ju som alltid annars för lite att berätta om. Jag var i Thailand och det var nice. Jag träffade en ekorre som hade en svans som var en fjäder.. det var coolt. Hur många har träffat fjädersvansade ekorrar liksom? Dessutom matade jag honom (eller henne?) med banan! PHA! DET har ni andra verkligen aldrig gjort..
Nej men nu fattar ni va, jag är rätt rtagisk och tråkig. mitt livs senaste spännande historia handlar om en ekorre. Men det gör väl inget.

Hm. Jag är alldeles för flummig alltsååå...


Jag saknar mitt lilla rum i Borgholm, det första rummet jag hade där. Och när jag lyssnade på "casualties of war" och alla dom för första gången. Och allt sånt som hör därtill. Det saknar jag.


Nej, nu ska jag inte skriva mer nonsens.



Btw!!!


Näe det var inget.


Fred ut!
Bee 

Skapa flashcards