Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Beatrice - 6 oktober 2009 13:21

Hejsan hoppsan lillebror!

Vaknade för en halvtimma sen och mår allmänt bra, skönt med sovmorgon! Börjar inte förrän 14.30 idag, lyx! Hade en riktigt trevlig kväll igår fast inte storasystern min kunde komma hit. Spenderade tid med en galning vid namn Johannes. Johannibus! Det ja. Jättretrevligt som vanligt med mycket prat, skratt och konstigheter. Tråkigt som fan att han inte bor här längre, men så är det. Förr eller senare drar väl alla från denna helvetesön. Förhoppningsvis. Sitter och väntar på min frukost som token är och köper nu :D Mums, jag är hungrig! Oj, nu kom mamma inramlandes i lägenheten med och hade med sig min gitarr och två par av mina stövlar! YES! Underbart. Men hörni, nu måste jag kila.

Ha en bra dag!


Fred ut!
Beatrice.

Ovido - Quiz & Flashcards