Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Beatrice - 22 oktober 2009 00:46

Ligger i sängen och lyssnar på lack of color av deatch cab. Härlig låt detdär. Jag tänkte bara uppdatera lite här, dåligt med det nu för tiden, inte lika mycket bloggande. Ska bli bättring. Jag gillar att skriva av mig, det är nyttigt för mgi att få ur mig saker jag tycker och tänker och känner. Min egna lilla terapi. Har haft en jättebra dag idag, och igår med. Hoppas på att resten av framtiden blir minst lika bra. Haft lite problem med Fabian dock,men det känns som att det kommer gå som ödet har bestämt och jag är nöjd med det. Verkligen. Nu är klockan alldeles för mycket som vanligt. Inte alls bra för mig att vara vaken såhär länge med tanke på hur lite jag sov denna natten, men jag ska sova alldeles snart ska bara sjunga lite först. Och imorgon ska jag till skolan, det ska jag. Jag lovar migsjälv det. Imorgon och i övermorgon! Jag lovar migsjälv det! Fan förresten, vad jag älskar att sjunga. Herregud. Det är en sån, frihet, också terapi. Oh, förresten fick jag inspiration till en text nu så den måste jag skriva på. Hoppas alla har det bra och trivs med livet.

Fred ut!
Beatrice

Ovido - Quiz & Flashcards