Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Beatrice - 19 oktober 2009 23:12

Sitter i min lilla lägenhet och har precis ätit en tallrik fiberhavregrynsgröt med äpplemos, så himla gott! Och mysigt med, framför roast på kanal 5. Just nu sitter jag och kollar på vänner dock är det reklam nu så jag tänkte passa på att blogga lite. Jag har spenderat mestadel av dagen tillsammans med Johannes. Promenerat, fikat och haft allmänt trevligt, som jag alltid har med honom. En mycket god vän. Nelson har också vart med och umgåtts, han är för cool min vovve. Totally en i gänget! Han känner mina kompisar bättre än mig snart. Haha. Imorgon börjar jag skolan halv tre, nästan lite drygt för jag hade faktiskt behövt ha skola från morgonen, tillexempel en lite extra engelska-lektion, vore kanon. Men man kan inte få allt man pekar på..det suger! Nu börjar vänner igen så jag måste kila.

Förresten vill jag bara säga att Fabian är one of a kind,

och att om du läser Fabio my angelo ; - Förlåt.

Finns ingen som du.


Gotta go!


Fred ut!
Beatrice

Av Beatrice - 19 oktober 2009 08:23

Hur trött blir man inte på att TV-signalen aldrig funkar? Skulle kunna skriva fem sidor minst om hur jävligt irriterad jag blir på det, men det tänker jag inte göra för det är så sjukligt ointressant läsning. Tänkte berätta att jag kom tillbaka hem till lägenheten för en halvtimma sedan och jag längtar redan hem till Mami och fastlandet. Jag hatar äckelöland. Verkligen. Känns hemskt att vara här igen. Känner mig instängd och plågad. Men så är det. Efter jul flyttar jag hem till fastlandet igen, ska bli så himla skönt. Jaja. Idag skulle jag såklart egentligen vart i skolan vid åtta till tio, men det vägrar jag. Aldrig att jag går på en föreläsning om något som jag redan gjort prov på liksom. No,that's not gonna happen. Så att säga. Istället sitter jag hemma i soffan och käkar en macka och dricker en kopp te. Ska snart slänga in en tvätt i tvättmaskinen och diska upp lite smådisk, sen ska jag chilla några timmar innan jag tar tag i att plugga på Engelskan och rättskunskapen. Yepyep. Riktigt mycket att göra  i skolan nu när det är lov snart. WOHOW, lov nästa vecka. Riktigt underbart. Slippa Öland i en hel vecka, sån fruktansvärd lyx! (: Jaja, postar nog senare.


Fred ut!
Beatrice 

Ovido - Quiz & Flashcards