Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Beatrice - 11 oktober 2009 23:38

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade! Brukar inte ta så lång tid mellan varje inlägg jag postar men nu har det gått ett tag, bra eller dåligt? Egentligen borde det visa att jag har lite mer till liv än i vanliga fall, men jag kan inte säga att jag gjort något särskilt. Jag har mest suttit hemma i soffan och försökt bli av med min retliga förkylning. Sjukt jobbig är den! Den är inte sådär jättehemsk, utan bara seg och retlig. Jag är inte jättesjuk, men småsjuk hela tiden. Speciellt på morgonen och på kvällen, hemskt. Sitter och nyser och har en galen huvudvärk som inte är av denna värld! Jag har jättejättejätte ont i bakhuvudet och ända ner på nacken, har aldrig haft såhär innan och börjar undra om jag ska gå till doktorn snart. Borde jag det? Jag vet inte. Jag orkar inte, tror jag väntar ut det. Borde ju gå över. Det är jobbigt när inte värktabletter hjälper bara, jag har nog förätit mig på sådana! Jaja. Förutom att jag haft min störande förkylning hela helgen så har jag varit med JanneJannin. Hon kom ju hem hit i Fredags, otroligt nice. Hoppas på att hon kommer till mig och hälsar på i veckan, på Öland, för hon ska vara kvar i Kalmar hela veckan ut! KUL! Nu ska jag snart gå och lägga mig för min buss går kvart i sex imorgon på morgonen och då bär det av mot helvetesön igen. Jag är verkligen inte motiverad och jag vill verkligen verkligen inte dit...usch. Men jag måste, för jag måste sköta skolan så jag kan åka till Norge till sommarn och jobba, så jag kan åka utomlands och backpacka till hösten! Åh, måste tänka på det annars kommer jag inte orka med skolan. Jaja, nu måste jag gå och lägga mig. Tillochmed Jannin tjatar på mig, då är det illa.

Fred ut!
Beatrice

Ovido - Quiz & Flashcards