Alla inlägg under juli 2010

Av Beatrice - 7 juli 2010 13:35

Men se godddag, nu var det väl lite mer än en månad sen sist.
Hoppas ni inte saknat mig för mycket. Eller, hoppas inte du denne någon som (kanske) läser min blogg saknat mig för mycket, känns lite som att jag inte är sveriges mest lästa blogg kanske. Iallafall, nu är jag härinne på visit igen. Det är nämligen så att jag har lite tid till övers, sitter hemma hos Kolja i Tyskland. Ensam. Han är i Hamburg på läkarbesök, och jag vill inte betala 10 euro bara för att resa tåg fram och tillbaka i en halvtimma:P Tänkte att det skulle vara mysigt här ensam, det är ju nämligen som ett litet paradis här. Verkligen! Mitt drömboende typ. Det enda som saknas är en badtunna, annars hade jag varit helt avsvimmad av beundran för detta lilla lilla pyttelilla ställe. Verkligen så som jag alltid velat bo typ! Och ännu bättre blir det när jag lyssnar på sounds of the sixties samtidigt. Näe men visst ät det underbart men jag hade i ärlighetens namn aldrig satt mig framför datorn om jag inte var lite uttråkad. Jag gillar att vara ensam, ibland...och då max en timma. Nu tycker jag att världens bästa kille ska komma hem, så jag får lite fint sällskap. Han är bäst, bäst bäst bäst bäst!



Nej men nu är det dags för mig att göra mig lite snygg, hade tänkt tvätta en klänning med. För ikväll ska vi in till "stan" här i Bucholtz och titta på semifinalen i fotbolls-VM. Tyskland spelar och det kommer bli en underbar kväll. :D men ÄVEN om det är nåt så tarvlig (ja jag tycker faktiskt det) som fotboll så vill jag vara fin :L



(förresten, jag är sjuk... det har jag inte skrivit, men det spelar ingen roll för att allt annat är så bra!)


Fred ut!
Beatrice

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Titta in hos


Skapa flashcards