Direktlänk till inlägg 28 december 2011

Detdär med framtid

Av Beatrice - 28 december 2011 14:51

Hej och hallå!

Lser igenom alla gamla inlägg och finner det ytterst intressant hur lilla jag faktiskt har skrivit ett och annat tankevärt här och där. Förvånades över migsjälv riktigt ordentligen när jag läste en viss text, som var så bra att jag trodde jag hade kopierat det hela (men det hade jag inte). Haha!

För tillfället är livet lite uppochner, men efter att ha läst igenom hela min blogg så har jag insett att jag allt som oftast befinner mig i det tillståndet. Klurigt! Önskar typ att det inte var så jämt, fast ändå trivs jag med att ha ett onödigt komplicerat liv. Men det är mer som en hatkärlek.
Känner iallafall att jag behöver vara ensam med migsjälv, och reda ut vart jag ska i framtiden.
Jag tar studenten i Juni, och efter det hsr jsg ingen aning om vad jag ska göra.
Jag är väldigt sugen på att dra till en hästgård i typ Norge och jobba där ett halvår eller så, mest för att få arbeta med kroppen och göra av med sådan energi. Det skulle även passa bra med Sigrid (min hund, som för tillfället är nio veckor) eftersom hon inte ska behöva vara ensam hemma någonting hennes första år. Men även om den idén känns bra så känns det som att det inte alls är säkert att jag kommer göra det. Jag är lite rädd om jag ska vara ärlig.

Detdär med att vara ensam är inte lätt, inte när ens livssituation är sådan som min är just nu.
Det är så svårt att våga släppa saker och ting som kanske är helt underbara men också kanske helt fel. Ska man chansa? Eller låta livet ha sin gång? Fattar inte alls vad jag ska göra.

Usch!

Nej nu ska jag ut till stallet och slappna av!

Fred ut!
Beatrice

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 9 maj 2015 14:22

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5887777637

Av Beatrice - 7 februari 2012 11:22

Goddagens!Nu är det bestämt. Eller nästan iallafall. Fast när jag bestämmer mig för något så brukar jag ju ångra mig inom två månader eller så, fast denna gången känns det annorlunda. Jag talar om att söka in till socionomutbildningen i Kalmar. Från ...

Av Beatrice - 24 januari 2012 21:59

Nu är det redan 24 Januari och jag blir helt ställd, när började tiden gå så rasande fort?När man var liten var en månad en hel evighet, sommaren var mer än så!Nu är sommaren som nyss var, flera månader ifrån. Och hälsar snart på oss på nytt! Hjälp!N...

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:38


  Vackra Jennifer! Är hon inte gorgeous? 

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:22

Hejsan!Idag vaknade jag med en sjuk magvärk. Trodde jag var sjuk, men icke.Framåt lunch började jag må mycket bättre så nu sitter jag här. Lat och jobbig.Har ungefär ett ton läxor att göra, en häst att ta tag i (hon har inte blivit riden på en månad ...

Ovido - Quiz & Flashcards