Direktlänk till inlägg 31 december 2011

Ibland

Av Beatrice - 31 december 2011 02:10

Ibland undrar jag verkligeb vad meningen med allting är. Inte bara med mitt liv utan med allt! Vad är meningen med att det finns en planet som våran med sånt liv vår planet har. Hur blev allting som det blev, och vad finns mer än "oss". Vad är planen? Och framförallt; hur utröner vi den? Blir bara så snurrig av dessa tankarna att jag försvinner totalt. Hm. Får sluta tänka och sova istället. För övrigt kan jag rekommendera Weledas dag och nattcréme, gör underverk för min hud!Nu natt. Första ensamma natten (Nåja, Siggy får sova i min säng inatt) vilket känns rätt jobbigt.Fred ut!Bee

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 9 maj 2015 14:22

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5887777637

Av Beatrice - 7 februari 2012 11:22

Goddagens!Nu är det bestämt. Eller nästan iallafall. Fast när jag bestämmer mig för något så brukar jag ju ångra mig inom två månader eller så, fast denna gången känns det annorlunda. Jag talar om att söka in till socionomutbildningen i Kalmar. Från ...

Av Beatrice - 24 januari 2012 21:59

Nu är det redan 24 Januari och jag blir helt ställd, när började tiden gå så rasande fort?När man var liten var en månad en hel evighet, sommaren var mer än så!Nu är sommaren som nyss var, flera månader ifrån. Och hälsar snart på oss på nytt! Hjälp!N...

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:38


  Vackra Jennifer! Är hon inte gorgeous? 

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:22

Hejsan!Idag vaknade jag med en sjuk magvärk. Trodde jag var sjuk, men icke.Framåt lunch började jag må mycket bättre så nu sitter jag här. Lat och jobbig.Har ungefär ett ton läxor att göra, en häst att ta tag i (hon har inte blivit riden på en månad ...

Ovido - Quiz & Flashcards