Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Beatrice - 4 oktober 2009 17:05

Hej!
Jag är på kalashumör just nu, har precis kommit hem ifrån en joggingtur i spöregent. Det var inte kul att springa och svettas och knappt kunna andas i regnet, blåsten och iskylan. Men jag gav järnet, sprang allt vad jag kunde frö att försöka slå mitt personliga rekord, så när jag kom hem kom jag på att jag inte tagit tiden:P Men det gör inget. Huvudsaken var att jag gav allt! Var sjukt trött när jag kom hm och det tog verkligen emot att köra situps, benlyft, armhävningar etc. men jag gjorde det! Och nu har jag duschat och sitter och myser framför TV:n med en kopp te! Fan vad bra jag mår, jag älskar att komma hem från en träningsrunda och känna sig sådär mör. Lovely! Ska se klart Greys Anatomy och sen ska jag plugga lite. Denna Söndagen är inte lika kass som Söndagar brukar vara. Jag mår bra! (: Nu börjar greys! Postar senare.


Fred ut!
Beatrice.

Ovido - Quiz & Flashcards