Alla inlägg under juni 2010

Av Beatrice - 4 juni 2010 11:58

Folk verkar tydligen gilla denhär låten sjukt mycket?
Själv fattar jag dock inte grejen med den?
"sommarlåten 2010", ja möjligtvis men var är det speciella?
Tycker det låter mer eller mindre som alla "sommarlåtar".
Lite swich och eko så passar visst allt för att bli sommarplågor


Klicka HÄR och bestäm själva


Fred ut!
Beatrice

Av Beatrice - 4 juni 2010 11:05

Mm så bra gick det ju verkligen med att hitta en bländande outfit. Hela jävla sommargarderoben är undanstuvad nånstans i någon låda som jag inte har någon aning om var den är. Så det blev upprullade svarta byxor med ljusrosa linne...bara döda mig. ja, tack, en kula i pannan passar bra.

-.-

Av Beatrice - 4 juni 2010 09:43

Wohow, sommaren är här på riktigt känns det som nu!
Tyvärr är det för kallt för att sola nio på morgonen i bikini. Jag prövade nyss, tänkte att det skulle sitta fint med frulle och solning kombinerat men det slutade med att jag stress-åt för att så snabbt som möjligt bli klar och slippa frysa. Haha. Jaja, nu ska jag allt hoppa in i duschen och komma ut som en ny människa, både snyggare och smalare helst. Sen slänger jag på mig en helschyst outfit och bländar min blivande arbetsgivare på mötet halv två! Woohoow tagga tagga tagga.

Kolja kommer hem 10:e istället....SUGER! Jaja, bara en dag extra.

(jag älskar honom)

Fred ut!
Beatri e

Av Beatrice - 2 juni 2010 09:35

Ska bara tillägga att jag nog kanske får jobb i sommar!
Förstår ni hur mycket det skulle betyda för mig?
Allting skulle underlätta för mig och Kolja såå mycket!!!



Snälla gode gud låt mig fixa detta nu :)


Fred ut!
Beatrice

Av Beatrice - 2 juni 2010 09:35

Ska bara tillägga att jag nog kanske får jobb i sommar!
Förstår ni hur mycket det skulle betyda för mig?
Allting skulle underlätta för mig och Kolja såå mycket!!!



Snälla gode gud låt mig fixa detta nu :)


Fred ut!
Beatrice

Av Beatrice - 2 juni 2010 09:15

  
Meen godmorgon!

Idag vaknade jag tjugo i åtta, det ni!
Och vad är det för väder som är ute? SOLSKEN OCH BLÅ HIMMEL!
Underbart, blir så lycklig. Klockan är bara kvart över nio och det är redan 16 grader varmt ute, är inte det härligt?
Snart ska jag ut och ta hand om hästapollarna, fylla på vatten i hagarna, mocka, ge kattorna mat, vattna blommor osv. Funderar på att putsa upp sadel och träns idag, tvättade ju honom igår så kan bli bra :)
När Felicia slutat jobbet idag så ska jag förmodliogen följa med henne till Ulfsborg och rida Nökkva och Birk ut i skogen :D Underbart med islandshästar ju! Efter det ska vi in till stan och sitta i parken, sen får vi se vad kvällen erbjuder.

Pirrar lite i magen och detta känns som en BRA dag :)

Saknar Kolja fortfarande, puss på honom!

Fred ut!
Beatrice

Av Beatrice - 1 juni 2010 23:29

Här sitter jag uppe mitt i natten!
Tittar på något dåligt program om engelska kungliheter,

mest för att få tiden att gå. Jag kan inte sova. Fast jag är supertrött!
Jag kan inte sova för jag är så rädd att Kolja är i Italien och han mår inte bra...jag kan inte hjälpa det men jag blir så orolig! Men jag hoppas verkligen att han mår bättre snart. Saknar honom som en galning, imorgon är det bara en vecka kvar tills vi ses igen! Fyfan vad underbart!
Eller det är inte underbart att vara utan honom men det är underbart att det bara är sju dagaar kvar och inte mer...

Nee nu ska jag försöka sova, ska bara skicka iväg ett litet meddelande till my love.

Fred ut!
Beatrice

Ovido - Quiz & Flashcards