Alla inlägg under september 2009

Av Beatrice - 30 september 2009 18:51

och nu såg jag nyss lite ur unga mödrar på TV. fyfan vilket kasst program.

jag har fan lust att skjuta alla idioter till unga farsor som abra skiter i sina barn.

DÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖÖDÖ


flippflippflipp.


fan heller, nu åker jag härifrån jag pallar ju inte detta.


Av Beatrice - 30 september 2009 18:44

Näe fyfan jag vill inte vara här, jag vill inte. Nu får det fan vara nog, har INGEN att umgås med ens. Alla har flyttat ifrån ön eller rest ifrån den men inte jag för jag är kvar! Jävla skit då! Fan det verkar ju som om det inte LEVER några människor på denna ön. Jag hatar det. Och jag kan inte ens gå ut och springa för Malin glömde mina skor hos FD...jävla helvetes satans skit fan sick jävla fitta fuck faaaaaaaaaaaaaan. Riktigt pissig dag, riktigt jävla åt helvetes satans kalla och jävliga dag. ÅH! JAG VILL HEEEEEEEEEM! Jag vill inte vara här.

Jag vill inte vara här

Jag vill inte vara här

Jag vill inte vara här

Jag vill inte vara här

Jag vill inte vara här
Jag vill inte vara här

Jag vill inte vara här.

Blir ju bara ledsen. åh.


Åt helvete med hela denna ö, må den brinna i helvetets eldar! UJBAILSVDILV!?!?!?!IONDBD


J A G   Ä R   A R G !

Av Beatrice - 30 september 2009 15:49

Haha jag måste bara säga att jag lyssnar på will just nu :D

Minns en massa från när jag var liten, haha, sick!

Minnen :D

Av Beatrice - 30 september 2009 15:04

Hemkommen från skolan äntligen!

Sången gick fint, känns så himla bra att det går framåt efter varje sånglektion. Det är verkligen nyttigt! Struktur. Sångläraren och jag har även ett hemligt projekt på gång nu, får se när det blir klart. Spännande är det iallafall. Skolan idag var skit förutom musiklektionen. Flippade totalt på en idiot i skolan, vad fan tror vissa människor!? Man tar inte på en tjejs ben eller håller på och är äcklig. Slutade med gormande mitt i klassrummet, jag tål bara inte att bara sitta och hålla käften när folk beter sig som idioter. Fan nån gräns får det vara. På väg hem från skolan fick Christian höra mig gorma lite till, så jag kunde lugna ner mig lite. Det hjälpte att snacka med Chrille, och vi är fan ena skvallerkärringar han och jag känner jag :D haha. Vi kom på att det redan är Oktober imorgon och då är det mindre än två månader kvar tills jullovet, sen går jullovet fort och sen är det ny termin och då har ju han och sean och resten av klassen flyttat tillbaka till ön! SKÖNT! Jag hatar att vara själv här, idiotiskt. Vill hem. GAAH! Jaja, jag ska inte klaga mer men jag har haft en dålig dag. Nu ska jag kolla klart på Fresh prince of bel air, städa, diska och betala hyran. Sen ut och gå/springa och plugga sist på kvällen. Produktivt iallafall. Postar kanske senare.


Fred ut!

Beatrice.

Av Beatrice - 30 september 2009 09:25

Så var man på helvetesön igen, deprimerande. Men det är sjutk fint väder idag och det är ju någonting positivt iallafall. Ska vara i skolan på sånglektion om en halvtimma, så har lite bråttom. Men jag är verkligen inte sugen på skolan alls, känns så meningslöst. Men jag gör det ändå. För jag är vuxen..hm, eller nåt. Ska gå in stövlarna idag med, kommer ha idiotisk värk i fötterna efteråt så frivillig fotmassör sökes! Hm, vet inte vad som händer efter skolan idag, vill egentligen in till Kalmar till Söderport men får nog bli läxor istället. Jappjapp. Nu ska jag fixa iordning mig så folk inte blir rädda när dom ser mig. Postar senare.


Fred ut!
Beatrice.

Av Beatrice - 29 september 2009 23:32

Vet ni, det är fjorton steg mellan köket och vardagsrummet,

och det är sex timmar tills solen går upp.

men det är fortfarande han på andra sidan jorden.

Och jag kan inte sova, fast faran inte är att somna

utan att vakna lika ensam.

Min ovän Sunt Förnuft ber mig släppa taget, att det är hopplöst.

Fast släppa taget sägs vara en konst,

och jag har ju aldrig kallat mig konstnär.

Vet ni, jag ser honom.

Hur jag ser honom?
Han är ett ljus på andra sidan jorden.

Han skimrar för mig,

och så länge han skimrar för mig,

kommer min själ att sträva mot ljuset.



Jag vet, nu får jag ge mig. Fan, nattpoesi är för fjortonåriga emos.

Men jag är inte olycklig, jag är bara inte fulländad.

Och jag övertygar mig själv, när ingen annan kan övertyga. 


Ridå!
Beatrice.

 



Av Beatrice - 29 september 2009 21:27

Skolan gick bra idag, vi gjorde ju egentligen ingenting speciellt förutom att lyssna på en rättegång mellan en tjurig man och en tjurig kvinna som tydligen inte kunde skilja på rätt och fel någon utav dom. Åh, jag blir så trött på sånadär vuxen-gräl som tillslut blir lika omogna gräl som om två treåringar bråkade om en leksak. Fan vad irriterande att vuxna människor inte kan bete sig just vuxet. Menmen, sånt är livet. Efter tingsrätten träffade jag Linnsan, vilket var längesen! Vi hade trevligt som vanligt, och vi tog en sväng förbi vår gamla högstadieskola i Smedby och hälsade på lite lärare :D Vi var visst inte så välkomna av vissa lärare, haha, fast vissa kände igen oss och var superglada att se oss (: Var iallafall väldigt trevligt att gå omkring i gamla skolan och hitta alla coola väggar man tagat och sådär. Haha. Efter vår snabbvisit på skolan åkte jag in till Felicia i stan och tog en fika, mysigt! När Flisan skulle dra gick jag och Linn på stan en sväng, skulle köpa svarta strumpbyxor...det slutade illa. För illa. Fast inte så illa ändå, om man tänker på ett annat sätt än ekonomiskt. Men fan, bara för man går på stan så ska man såklart överkonsumera som en idiot, bara för att det finns pengar på kortet! Fan vad illa! Jag skäms. Men jag fyndade ändå, galet snygg är jag i alla mina fynd! Blev ett par svarta svarta högklackade stövlar från tysk-affären på baronen (jävligt heta), en kavaj på second-hand (jag-älskar-min-nya-kavaj), ett halsband, ett skärp på second-hand och så då det jag skulel ha från början; svarta strumpbyxor. Letade febrilt efter en svart pennkjol med men hittade ingen i hela kalmar, fan vad less man blir, ska man behöva beställa hem sånt? Eller sy om ett linne? Fucked up. Menmen så är det ibland. Ikväll ska jag ut och gå en runda med hunden, sen tända en eld i öppna spisen och göra en kopp varm choklad. Myysigt. Riktigt skönt att sätta sig framför en brasa när man vart ute en kall höstkväll, jag bara älskar det. Så det blir en ritkigt soft kväll. För övrigt måste jag bara säga att jag är grymt nöjd med dagen, lycklig vill jag nästan påstå. Och det blir ju inte bättre för att jag hör min älskade Maja Ivarsson (ledsångare i the sounds) skråla i bakgrunden på en av mina absoluta favoritlåtar med henne; Night after night (piano version). Kalas! Imorgon blir det tidig morgon och tillbaka till skit-öland. Jag tror fan att jag flyttar hem igen...Vore ritkigt nice faktiskt. Älskar dock min lägenhet i Borgholm. Fan, får se.


bara för att jag har fastnat för låten så totalt;  

you're the one i need

my real life has just begun

cause there's nothing like your smile made of sun


Fred ut!

Beatrice.


Av Beatrice - 29 september 2009 09:12

Godmorgon!
Hade svårt att somna igår så har inte sovit så länge, men känner mig ändå hyfsat utvilad. Skönt. Klockan är kvart över nio och jag ska snart få skjuts in till Kalmar av min älskade bästa mor. Hon är snäll hon, och hon skämmer bort mig, men o som jag trivs när hon gör det. om vi har tur kanske tillochmed jag får köra bilen, hoppas på det för jag behöver så mycjket körövning jag kan få om jag ska ha körkortet i handen i Mars. Satt nyss och lyssnade på nyhetsmorgon när jag käkade frulle, och mange schmidt var där. Haha, han är så jävla tragisk. Men visst, vissa människor gillar väl att vara det. Men måste säga att jag kände mig träffad av hans text: "Jag vill inte göra nånting nånting alls, bara bara nånting nånting niice. jag vill vara ledig ledig ledig bara sitta bredvid bredvid bredvid, inte göra nånting nånting alls, bara bara nånting nånting nice. Jag vill ha min kaka och äta den hel, jag vill äta min kaka ifred" Haha. Tragiskt är det väl också att jag känner mig träffad. Hm, kanske betyder att jag är lika tragisk som sämst-mange. Vet inte. Nu ska jag föna håret, dricka en kopp kaffe, borsta tänderna, ta en morgoncigg och sen åka in till Tingsrätten! Måste bara säga en sak till, vi har världens härligaste med eld i öppna spisen och morgonmysigt, åh det luktar höst i hela huset! Hemtrevligt och fint(:

Fred ut!

Beatrice.

Ovido - Quiz & Flashcards