Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

Who knows?

Av Beatrice - 3 januari 2012 16:49

Fan. 
Jag skrev just ett långt inlägg.
Sen insåg jag hur ointressant det var, och raderade.
Jag vill skriva något med mening, djup och känsla.
Istället blir det bara trams, ytligt och vedervärdigt.

Känner mig fortfarande förvirrad, om någon undrade.

Tänkte idag på hur kort tid vi lever och hur lite man hinner göra , egentligen.
Fan livet bara rusar iväg.
Det var två och ett halvt år sedan jag flyttade ifrån Öland liksom. Hur sjukt är inte det!?

Ska nämna att min storasyster, som även är min bästa vän, är en underbar människa.
Förstår inte att jag kunde ha sån tur att ha henne som syster. Bästa bästa.

Har inget annat att säga idag. Kanske senare, eller ej. Who knows?

Fred ut!
Beatrice

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 9 maj 2015 14:22

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5887777637

Av Beatrice - 7 februari 2012 11:22

Goddagens!Nu är det bestämt. Eller nästan iallafall. Fast när jag bestämmer mig för något så brukar jag ju ångra mig inom två månader eller så, fast denna gången känns det annorlunda. Jag talar om att söka in till socionomutbildningen i Kalmar. Från ...

Av Beatrice - 24 januari 2012 21:59

Nu är det redan 24 Januari och jag blir helt ställd, när började tiden gå så rasande fort?När man var liten var en månad en hel evighet, sommaren var mer än så!Nu är sommaren som nyss var, flera månader ifrån. Och hälsar snart på oss på nytt! Hjälp!N...

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:38


  Vackra Jennifer! Är hon inte gorgeous? 

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:22

Hejsan!Idag vaknade jag med en sjuk magvärk. Trodde jag var sjuk, men icke.Framåt lunch började jag må mycket bättre så nu sitter jag här. Lat och jobbig.Har ungefär ett ton läxor att göra, en häst att ta tag i (hon har inte blivit riden på en månad ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Titta in hos


Skapa flashcards