Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Beatrice - 12 oktober 2009 23:47

Som en uppsvälld marsmallow fullproppat med elblixtar känner jag mig som. Fullständigt idiotiskt onödigt. Och olämpligt, fruktansvärt olämpligt. Jag som skulle gå i skolan varje dag denna veckan, jag som skulle fira Axel på Onsdag, jag som skulle på spa på Fredag, jag som skulle festa på Lördag. Hejdå till allt detdär liksom. KUL. Blir förmodligen en weekend till ett lyx-spa i Polen vecka 44 iallafall, men ändå. Jag hade ju sett fram emot i helgen! Jäälaskiit som Adam Krim själv skulle uttryckt sig. Nedrans immunförsvar! Funkar ju inte! BLÄÄ :(


Buhu, emo-bee är i farten igen. Toppen.


Jag vill ut och festa, jag vill på spa, jag vill till skolan tillochmed. Jag vill träna.
Jag får inte göra nånting. Bara för att jag har ett crapppiiigggt immunförsvar.


Godnatt, nu ska jag sova på riktigt. Farbror doktorn imorgon förmodligen.


Ridå!
Beatrice

Av Beatrice - 12 oktober 2009 21:29

Jag mår fruktansvärt dåligt. Jävligt jobbigt.

Från och med idag ska jag aldrig mera tröstäta eller äta för att jag tycker synd om migsjälv. Aldrig. Inte ens glass om en kille dumpat mig. Sådetså. Och absolut inte äta glass för att jag är sjuk och inte vet varför. Nope. Jag mår skit, måste ta tag i migsjälv. Nu ska jag ta mig tid och beställa en tid hos läkaren för att ta reda på vad det är för fel på mig, varför jag blir sjuk heeeela tiden. För detta fungerar absolut inte längre. Nu ska jag se flightplan och sen sova!

Fred ut!
Beatrice

Av Beatrice - 12 oktober 2009 12:24

Goddag!
Jag är jättehungrig men har ingen matlust, mår illa och blir proppmätt på ingenting. Förkylningen har kickat igång på riktigt, har legat och vridit och vänt mig hela natten. Har en galen huvudvärk FORTFARANDE, huvudvärk brukar väl ändå gå att sova bort? Skumt. Det är faktiskt lite läskigt. Har fått sjukt ont i halsen och näsan med, hoppas verkligen inte det är någon storförkylning på g, det orkar jag bara inte. Men idag blir jag hemma iallafall, i Trekanten. Rätt skönt. Ska ta tag i att plugga rättskunskap och göra lite läxor och så. Även om jag inte är i skolan kan jag väl plugga liksom. För övrigt, om tio dagar har Fabian varit borta i en månad. Tiden går ändå rätt snabbt! Fast ändå för långsamt, men ska bli skönt att ha första månaden avklarad! Jag saknar honom, för mycket. Kommer vara så lycklig den dagen han kommer hem till mig igen. Hm. Blir lite ledsen nu när jag tänker på hur lång tid det är kvar tills dess. Men men. Nu ska jag försöka få i mig något att äta, sen plugga lite. Fan vad jag har ont i halsen. Jaja. Postar nog senare.


Fred ut!
Beatrice

Av Beatrice - 12 oktober 2009 03:56

Hur kommer det sig att jag alltid går upp tio kilo på vintern och ner tio kilo på sommarn hur strikt jag än äter och tränar? Jag tror att min kropp är inställd på att leva i någon tidsålder där människor gick i ide på vintern och inte fick någon man för jag ändrar varken mina kostvanor eller motionsvanor vinter/sommar och ändå går jag upp flera kilon VARJE vinter och jag går ner dedär kilona på bara någon vecka när sommarn börjar igen. Riktigt sjukt, någon som vet varför det blir så för mig? Gah, jag blir iallafall tokig.


Tack och hej! Jag är sur på det.



Ovido - Quiz & Flashcards