Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Självinsikt

Av Beatrice - 29 november 2010 19:03

Detdär med viktnedgång går ju bra!
Dock kommer jag nog ta lite längre tid på mig än en månad,
tänker göra det så jäkla ambitiöst jag bara kan!

Sitter hemma i Trekanten efter en galet jobbig löprunda i hög snö. Har dom glömt att skotta vägarna här hos oss eller vad är det frågan om? Jaja, blev jobbigt och bra iallafall. Antar att det är liite det som är meningen med träning, att man ska trötta ut sig :P Har varit duktig och tränat min rygg med , min lillebror gav stränga order och skrek värre än Anna Anka gör till sina träningsundersåtar på TV. Men det hjälpte, för jag orkade visst mer än jag brukar. (Y) Bra lillebror Ramon!

Ikväll hade jag tänkt umgås med min kära kompanjon J.Lindbom, hon verkar dock ha försvunnit in i ett mystiskt mörkt svart hål. Kan det vara den stora svarta lurviga mössan hon skulle köpa idag som slukade henne hel? En teori bland många.....JESSICA RING!

Har suttit och funderat på mycket idag, som alltid, och kommit fram till att jag är en VELIG, smsnördig, positiv, pigg, övertänkande, förvirrad, ignorant, meningslös, otränad, meningsfull, bästa och sämsta, barnslig ändock lite övermogen tjej! Härligt att komma till självinsikt. Just det,icke att förglömma, en katt är jag också!

Nu är det dags för detektivarbete, kanske en mysig film och sova.

Och detdär förbannade periodhäftet med såklart!


Fred ut!
Beatrice

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 9 maj 2015 14:22

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5887777637

Av Beatrice - 7 februari 2012 11:22

Goddagens!Nu är det bestämt. Eller nästan iallafall. Fast när jag bestämmer mig för något så brukar jag ju ångra mig inom två månader eller så, fast denna gången känns det annorlunda. Jag talar om att söka in till socionomutbildningen i Kalmar. Från ...

Av Beatrice - 24 januari 2012 21:59

Nu är det redan 24 Januari och jag blir helt ställd, när började tiden gå så rasande fort?När man var liten var en månad en hel evighet, sommaren var mer än så!Nu är sommaren som nyss var, flera månader ifrån. Och hälsar snart på oss på nytt! Hjälp!N...

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:38


  Vackra Jennifer! Är hon inte gorgeous? 

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:22

Hejsan!Idag vaknade jag med en sjuk magvärk. Trodde jag var sjuk, men icke.Framåt lunch började jag må mycket bättre så nu sitter jag här. Lat och jobbig.Har ungefär ett ton läxor att göra, en häst att ta tag i (hon har inte blivit riden på en månad ...

Ovido - Quiz & Flashcards