Alla inlägg den 15 november 2010

Av Beatrice - 15 november 2010 06:56

Jag är en sån nörd!
Loggar in och bloggar sju på morgonen under mitt varma varma sköna täcke. Vill inte gå upp. Funderar på att ta halv nio bussen och sova längre, men nu har jag ändå liksom redan vaknat så lika bra att ta tidiga bussen. Usch, orkar inte. Ikväll ska jag gå och lägga mig senast tio så jag verkligen får sova ut. . . Fast det sa jag ju igår med. Aja.

Varför skriver jag ens här?
För att jag försöker skjuta upp själva uppgåendet ur sängen.
Vad ska man ha på sig idag förresten?
Har massa kläder men inget att använda.
Sög ju.



Aja, nu måste jag verkligen gå upp.

Fan, kom precis på att jag har 25 min på min att göra mig iordning, äta frukost och gå till bussen...varför blir det ALLTID så??!



Fred ut!
Beatrice

Ovido - Quiz & Flashcards