Alla inlägg den 19 november 2010

Av Beatrice - 19 november 2010 15:28

Igår betalade jag 300 kronor för att kunna gå på föreläsning i tre och en halvtimma om livsåskådning. Det låter ju sjukt för att vara jag med det var mycket givande! Och det var värt varenda krona!
Idag i skolan hade vi föreläsning av en man jag inte minns vad han heter för tillfället, men vad tror ni han föreläste om? Jo, livsåskådning såklart! Haha. Jag känner mig fylld av positivt tänkande och många tankar snurrar i huvudet. Finns så mycket vi människor inte tänker på, men som vi verkligen borde bejaka. Känner att det kliar i fingrarna för de vill bara skriva en lång lång text och före visa ord vidare, men jag är fruktanvärt trött så jag orkar inte. Men kan hända att jag tar mig i kragen och gör det imorgon eller iallafall under helgen.
För övrigt är anledningen till att jag är så fruktansvärt trött att jag i snitt haft endast ungefär en och en halv timmas sömn per natt senaste tre nätterna. På bussen hem idag mådde jag verkligen kasst, trodde jag skulle svimma. Är trött nu med, men ska tvinga migsjälv att inte somna FÖR tidigt ikväll, så jag kommer in i en bra dygnsrytm med.

Måste bara säga att denna veckan verkligen inte varit en av de roligaste. Har varit så extremt uttråkad, och jag måste verkligen hitta tillbaka till dendär härliga energin jag hade för ett tag sedan. Önskar att jag hade roliga idéer med vad jag ska hitta på varje dag, jag vill ha dendär känslan tillbaka att man har så mycket inplanerat att man skulle kunna göra vad som helst för att bara vara hemma och chilla en dag. Hoppas det kommer tillbaka, alla ambitioner liksom.

Jaja, kändes som detta blev rätt osammanhängande och ointressant.

Oh, nu kom jag på att jag vill ut till stallet. Synd att jag får andningssvårigheter så fort jag går upp dit bara...och att det regnar.

Ha det bra gott folk!

Fred ut!
Beatrice

Ovido - Quiz & Flashcards