Alla inlägg den 10 november 2010

Av Beatrice - 10 november 2010 21:37

Vem vann?
Johnny Depp såklart, vem trodde ni?


Precis sett lite inception, galen film detdär och en typisk sådan som jag säkert kommer drömma om....Kommer ju bli flippat om jag drömmer om den med tanke på handlingen i filmen liksom. Jaja.
Jag var duktig idag, jag hittade mitt busskort...när jag väl satt på bussen då jag fått låna lillebrorsans busskort och tittade ner i väskan, ja då låg mitt finurliga lilla busskort där. Rakt framför näsan. Det hånlog, jag lovar!

Nu ska jag snart sova. Med magvärk! Inte någon höjdare direkt.


Fred ut!
Beatrice

Av Beatrice - 10 november 2010 07:44

Morning!
Vakna i tid, göra sig fin, påväg att rusa till bussen...
...och komma på att man inte har en aning om var busskortet är!
Visst är såntdär underbart? God! Vad irriterad man blir.
Jag har letat överallt (uppenbarligen inte eftersom det fortfarande är borta) men hittar det ingenstans. Vad göra? Sätta sig vid datorn och blogga i hopp om att det ska dyka upp på ett magiskt mirakulöst sätt.
Undra sa flundra om jag kommer komma iväg idag? Äh! Klart att jag kommer, vi har ju idrott och kör idag och det är inte fy skam.

Sitter och funderar på om jag ska unna mig frukost när ajg för en gångs skull har tid. Fast nja, jag är så lat och vi har inget gott att äta!

Förresten, undrar om Jessica blir glad när hon märker att jag inte är i skolan när hon kommer dit. Ha! Rätt åt henne tycker jag :)

Nu ska jag kila igen, verkligen försöka hitta detdär dumma busskortet!



En sak till bara, är hon inte vacker?

  
Angelina Jolie


Fred ut!
Beatrice

Ovido - Quiz & Flashcards