Alla inlägg den 3 november 2010

Av Beatrice - 3 november 2010 13:03

Hej!


Ska jag börja med att som vanligt skriva att det var galet längesen? Varför kan jag aldrig vara diciplinerad och skriva varje dag. Älskar ju att läsa tillbaka på bloggen och minnas allting. Jaja.

Livet är hårt just nu, och som vanligt är det då man känner att man behöver skriva av sig. Trots att man ändå inte vill skriva offentligt vad det handlar om....hm! Just nu är jag så galet förvirrad, förstår inte riktigt meningen med allt som händer, men jag söker febrilt och kommer säkert hitta en mening tillslut. Nu förlitar jag mig på att det är ödet helt enkelt...detdär jävla ödet. Kan det inte bara vara på ens sida nångång?

Fast nu var jag verkligen orättvis, ödet är ofta på min sida. Men Äh, skitsamma jag är så jävla negativ idag. Vill inte vara det.

Skolan går för övrigt bra, om det var någon som undrade? Fast måste ta tag i att plugga mer matte nu under lovet, behövs kan jag lova er!

Idag ska jag försöka att inte tänka för mycket, trots att hjärtat gör så ont och det finns en miljon tankar att tänka. Ska mysa med familjen och se fram emot resten av veckan som består av vänner och party!


Kolja, varför varför varför är jag så förälskad i den människan?


Fred ut!
Beatrice

Ovido - Quiz & Flashcards