Alla inlägg den 6 november 2010

Av Beatrice - 6 november 2010 13:41

  

Före sovdags igår, normalt???


Får man säga godmorgon kvart i tv på dagen?

Tveksamt. Men jag säger det ändå, trots att jag faktiskt vart vaken sen 12.30 Den söta ölänningen som ligger och snarkar i sängen har dock inte vart vaken sedan dess och hon verkar inte ha några särskilda planer på att kliva upp heller. . Hm! Jaja.
Igår var vi på reggaeklubben i kalmar och det var...besvikelse!
Förra gången var så himla härlig, massor av folk och riktigt bra livemusik. Denna gången kändes som en dålig kopia. Lite folk och dålig livemusik, nästan bara dåligt iallafall. Tycker jag. Vetinte vad andra tycker..Men det var inte värt att lägga ut 170:- på det, det är något som är säkert!
Jaaja, fick iallafall träffa massa härliga vänner och det är ju alltid något. Vi försökte tappert göra kvällen till något skoj iallafall.


Idag var det tänkt att kanske käka på thai silk, men det blir nog inget med det. Malin ska väl till IKEA, jag tar en sväng in till staden. Kan hända att jag fastnar där , men om jag inte gör det så försöker jag tvinga min kära lillebror att ha en filmkväll med mig. FATTA NICE! Åh, känns som jag inte vart hemma med syskon på flera år...hoho.


Btw, ingen matte har jag pluggat på typ hela veckan. Känner mig som sämst i världen. Men lite tyska har det blivit ändå, alltid något!


Nu kilar jag, ha en bra dag gott folk.


Fred ut!
Beatrice

Ovido - Quiz & Flashcards