Alla inlägg den 14 november 2010

Av Beatrice - 14 november 2010 21:24

Sitter alldeles utmattad i soffan efter ett par timmars matlagning.

18 köttbullar, 3 hamburgare, fyra portioner lasagne och fyra portioner chili con carne har jag åstadkommit och jag känner mig stolt. Måste ju laga precis all mat själv nu eftersom jag endast äter kött där jag vet att djuren levt ett bra liv. Vegetariskt går ju också bra såklart.
Men nu har jag mat för ett tag framöver iallfall! Nice.

Ett nytt projekt har jag påbörjat med och det stavas viktminskning. Började iofs för en vecka sedan, men har inte orkat säga det till någon bara. Ska lägga upp bilder så jag kan jämföra under tiden så man verkligen ser resultatet...Måste bara hitta någon helfigursbild först:P Har ingen ork eller lust att leta igenom alla bilder nu men det kommer det kommer.

Imorgon är det dags för skola vilket jag konstigt nog ser fram emot. Jag känner mig så tråkig och ensam här hemma så ska bli skönt att komma härifrån och fokusera på lite skola!

Nu ska jag försöka få tag ililla Malin, sen blir det sängen för mig.

Saknar K.


Fred ut!
Beatrice

Ovido - Quiz & Flashcards