Alla inlägg den 17 november 2010

Av Beatrice - 17 november 2010 20:58

Haft en urtråkig dag! Känns som senaste dagarna har varit urtråkiga!
Vet inte ritkigt vad jag ska göra för att liva upp stämningen, men tror jag är så seg för att jag är så sjuk hela tiden. Det tar ju på psyket med. Resten av veckan får jag spendera på att plugga, då brukar tiden gå relativt fort iallafall.

Saknar att umgås med folk. Saknar att ha något att verkligen se fram emot varje vecka..vetinte vad som saknas! Men tror det är mr.Poki

Denna kvällen känns som dötid. Har absolut INGENTING att göra :S

Av Beatrice - 17 november 2010 14:11

Sådär!

Bilder uppslängda för att visa vad som ska jobbas bort!
Känns hemskt att lägga upp dessa bilder för känner mig så fruktansvärt ful, men detta gör jag för att visa skillnaden sedan.

Nu ligger jag på 60-62 kg. 6-8 kg ska väck, och det ska gå mina vänner!


      

Nu är det upp till bevis Bee!

Fred ut!
Beatrice

Ovido - Quiz & Flashcards