Alla inlägg den 26 november 2010

Av Beatrice - 26 november 2010 16:40

Riktigt bra dag!


Alltså, jag fattar inte vad det är med mig. Mår bra!
Gjorde kemiprovet idag som jag bävat inför, och jag trooor jag klarade det (med viss hjälp ja ^^). Hopaps verkligen på ett ynka G, då är jag nöjd! Kemi är iiiinte min starka sida!

Herregud, jag har massor att göra. Ändå sitter jag här och har suttit här ett bra tag. Jag vill gå ut ikväll! Känns om jag inte varit ute eller umgåtts med kompisar på hur länge som helst. Så går det när man pluggar varje dag! Åh herregud. PluggisBee. Bra!

Längtar till nästa helg, hoppas på att Felicia och Wendela är hemma i Kalmar då och att jag lyckas lura ut dom. Då har jag pengar och förmodligen tid för denna perioden är ju slut nu :) Miih!

Nu ska jag göra allt jag verkligen måste göra :/

Fred ut!
Beatrice

Ovido - Quiz & Flashcards