Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

Poositiva tankar, påminner migsjälv.

Av Beatrice - 29 augusti 2010 20:49

Jag har faktiskt gjort läxan ikväll, trots att jag är totalt nere.
Det tycker jag är starkt jobbat. Jag har lovat migsjälv att klara detta.

Då ska jag faktiskt klara det med. Och annars blir mamma ledsen med.
Inte ett uns mat har jag fått i mig idag dock..känner verkligen ingen matlust över huvud taget! En glass är det enda jag orkat förtära, fast den var ju inte särskilt god. Varför tappar man matlusten när man är nere? Är det för att man aldrig ska kunna vara både lycklig och smal samtidigt eller? Antar att "gud" har något sånt uträknat bara för att jävlas. Som vanligt. Förresten kommenterade mamma idag att jag svär alldeles för mycket, vilket faktiskt stämmer. Får bli ändring på det.

Det är jobbigt att vara ledsen, utmattande. Och hela tiden försöker jag säga till migsjälv att jag inte ska vara så ledsen. Men någonting gör det så extremt svårt..jag undrar vad egentligen?

Ska försöka se allt så positivt det går ändå.
Tillexempel så börjar dansen på Tisdag, ska bli jättekul. Jag har sett fram emot dansen i nästan en månad nu. Så det är verkligen efterlängtat! Sen ser jag fram emot att bli superduktig i skolan med. Jag har så myket som jag är väldigt glad över egentligen, bara det att när man blir så ledsen så är det svårt att se det positiva i livet. För det känns som det positiva inte spelar någon roll, fast det är ju helt fel.

Jag önskar att jag hade haft en bättre dag idag, men det är som det är.
Jag lämnar mitt liv i "guds" händer och litar på att han vet vad han gör.

Jag har nog börjat förstå det där med att ha någon tro.

Att man tror på "gud" eller liknande.
Kan jag ha mognat?
Vet inte.

Nu ska jag försöka tvinga i mig någonting att äta,

sen ska jag duscha, välja outfit för imorgon och försöka må bättre.



Är det menat så är det menat.


//En otroligt knäckt Beatrice :'/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 9 maj 2015 14:22

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5887777637

Av Beatrice - 7 februari 2012 11:22

Goddagens!Nu är det bestämt. Eller nästan iallafall. Fast när jag bestämmer mig för något så brukar jag ju ångra mig inom två månader eller så, fast denna gången känns det annorlunda. Jag talar om att söka in till socionomutbildningen i Kalmar. Från ...

Av Beatrice - 24 januari 2012 21:59

Nu är det redan 24 Januari och jag blir helt ställd, när började tiden gå så rasande fort?När man var liten var en månad en hel evighet, sommaren var mer än så!Nu är sommaren som nyss var, flera månader ifrån. Och hälsar snart på oss på nytt! Hjälp!N...

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:38


  Vackra Jennifer! Är hon inte gorgeous? 

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:22

Hejsan!Idag vaknade jag med en sjuk magvärk. Trodde jag var sjuk, men icke.Framåt lunch började jag må mycket bättre så nu sitter jag här. Lat och jobbig.Har ungefär ett ton läxor att göra, en häst att ta tag i (hon har inte blivit riden på en månad ...

Ovido - Quiz & Flashcards