Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Beatrice - 20 augusti 2010 12:06

Sitta och lyssna på WakaWaka med Shakira känns som att peppa inför kvällen och resten av livet helt ärligt! Vilken härlig låt, kommer nog aldrig få nog av Shakira. Hm, ja för övrigt ville jag bara säga att jag älskar livet i sin helhet, visst finns det saker man kan gråta ihjäl sig över men ingen kommer må bättre av det ändå, så lika bra att bara köra hårt medans man kan! Livet är trots allt rätt kort.


Ikväll satsar jag på dans hela natten, sista innan skolan börjar!
Det ska smälla så hårt ikväll, snälla! Vill inte sitta inne och tråka.

Andreas fyller år idag, 19 år, grattis på honom!

Förresten på Söndag ska jag på öppet hus på pappa&ingelas dansskola , sen om en vecka ungefär börjar jag och Jessica på Reggaeton! :)
Äntligen mår jag såpass bra att jag kan göra sånt!


Sen har jag en fundering idag, känner sig människor hotade av mig?
Och isåfall varför? Fattar nada. Känns skumt iallafall.


Nu ska jag ut och gå med Jessica.

Fred ut!
Bee

Ovido - Quiz & Flashcards