Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Beatrice - 25 augusti 2010 21:11

En fråga,

är det normalt atman som gäst använder duschen i över en timma hos en människa man aldrig träffat innan utan bara lånar sovplats av i en natt? För hemma hos Anders och Kolja är det nu en couchsurfer som duschat i över en timma och jag har varit kissnödig heeeela tiden , vilket gör att jag håller på att dö just nu känns det som.



Hmm, jaja.

För att tala om annat kan jag ju säga att vi haft kör idag och det var såå kul! Älskar älskar älskar att sjunga, och att vi har "in the ghetto" av Elvis Presley gör ju det hela sååå mycket bättre.

Och idag har jag faktiskt gjort lite läxa, kunde man ju aldrig tro att jag skulle göra igen men jo serni, i'm back! haha.


Fast jag fattar verkligen inte hur man ska göra när man ska skriva i sitt periodhäfte. Vi har historia, om medeltiden. Medeltiden startade 400 e.kr har jag fått lära mig , dock har läraren bara pratat om tiden fram till 325 e.kr...tycker jag är lite märkligt. Men antar att det bara är en inledning?


Nu ska jag gå från datorn och försöka vara social.


Fred ut!

Ovido - Quiz & Flashcards