Alla inlägg den 25 september 2009

Av Beatrice - 25 september 2009 16:26

Hemma från skolan igen! Haft en psykologilektion som förvisso har varit intressant men nästan lika långdragen som lärorik om man säger så. Känner att jag är en jävel på Maslow nu iallafall. Och Freud med för den delen. Ja det var en seg lektion som sagt och jag kladdade mest i mitt skrivblock. Jag gjorde en glad gubbe, en ledsen gubbe, en sur gubbe, en arg gubbe och sen gjorde jag karikatyrer på hela klassen och skrattade och ingen förstod.

Ojoj vilken kuf jag är va, alldeles onormal och,

varförsägerhonvadhonharkladdatisittskrivblockför? Hurjävlaintressantärdet?!

jo jag vet. men jag trivs såhär. Jag saknade några väldigt mycket med, så jag skrev mina tankar på ett A4, det blev fint. Tycker jag. Bara jag. För jag är galen.


  



Hm,jag ska städa nu idag IGEN , johannes, david, atlas och jag kunde visst stöka till ordentligt -.- Dryyyyyggttt men stökighet! Men jag hade trevligt med dom iallafall! Och imorse var vi bakis som tusan men det gjorde ingenting.

Bakis är jobbigt, störande, segt, äckligt. Men ska man ha roligt får man betala!


Två snygga bakispojkar

  

btw...jag gillar Johannibus frisyr(Y)



Nu ska jag ta tag i mitt liv, städa upp röran och försöka ha lite skoj ikväll!

Ha det bra ! Postar senare,

Fred ut!

Beatrice.

Av Beatrice - 25 september 2009 11:38

Gissa vad , gissa vad, gissa vad!? Jag pratade precis i telefon med my star (:
Jag blir så ledsen bara, för även om jag är med massor av folk hela tiden så känner jag mig ensam.
Jag vill inte vara här, jag vill verkligen inte. Men jag ska vara glad, jag fick äntligen höra hans röst igen.

Fan det tär alltså, det gör ont nästan. Jag vet inte hur jag ska förklara, låter jag sjuk? Förmodligen.


För övrigt sitter jag ensam i lägenheten i sängen uppkrupen under täcket och väntar på Johannes som är ute och går med nelson, han köper cigg och frukost (ja jag har någ börjat röka igen. dåligt. jag vet. men vad ska ni göra åt saken? Just det) och jag orkade inte gå men Nelson blev såklart överlycklig. Haha, min Nelson, världens bästa hund. Klockan är 11:53 och jag börjar vid 14:00 idag. Psykologi är det enda jag har på schemat, skönt. Något annat som händer klockan två är att Emil och dom ifrån Åre kommer hit! Längesen jag träffade Emil, en mycket bra kompis! Ska faktiskt bli roligt, det är skönt att ha något att se fram emot när man är nere. Hm.


Nu kom Johannes tillbaka så jag måste sluta.

Jag saknar dig grymt mycket, och du, jag heter Bee! (: <3

 

Fred ut!
Beatrice


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards