Alla inlägg den 17 september 2009

Av Beatrice - 17 september 2009 21:20

Varför ska alltid allting vara så jävla ironiskt!? Kan det aldrig bli så man blir nöjd och glad, kan inte någonting för en gångs skull gå precis så som man vill att det ska gå? Tydligen inte. Men varför är det så? Vad är meningen? Är det meningen att vi ska hoppas igenom hela livet? Hoppas på att det ska gå bra, hoppas på att någonting ska bli som man vill, hoppas på att inte precis allt går åt helvete och att iallafall någonting av det man vill kanske iallafall till hälften blir av! Förstår inte meningen. Men det kanske inte är meningen att man ska förstå heller, vad vet jag! Känner mig galet frustrerad på det iallafall. Men det är jävligt ironiskt! Förutom att jag sitter och funderar över varför allting ska göras så komplicerat som möjligt hela tiden funderar jag också över varför jag är så himla lat. Det måste åtgärdas detta! Min sjukliga lathet kan inte få fortsätta på detta viset! Går runt med en-miljon-tusen-och-en saker jag måste göra och jag har tid med det mesta men ändå gör jag en-miljon-tusen-och-en saker som jag absolut inte alls behöver göra. Dumheter är vad det är. Skärpning Bea! Jag menar, hur ska jag förvänta mig att inte allt går åt helvete om jag inte ens försöker ta tag i migsjälv. Usch.


Känner att detta blev ett väldigt negativt inlägg, i'm sorry! Men ibland är man bitter och jag är det idag!
Nu ska jag inte sitta här och beklaga mig längre, tänkte plugga lite innan det är dags att sova!
Postar igen lite senare innan natten.


Fred ut!


förresten har jag haft en väldigt mysig dag, jag trivdes! Det hade vart värt att chansa.Synd att det är som det är..

Av Beatrice - 17 september 2009 14:32

   Hur blir jag av med baksmällan?

Av Beatrice - 17 september 2009 14:21

Sitter i soffan unedr täcket med en vattenflaska bredvid mig och mår som jag förtjänar efter gårdagens bravader. Att fylla arton är hårt, om man gör det rätt! Och vi gör det så jävla rätt här vi, mina kompisar och jag! Är fundersam över hur alkoholhalten i blodet egentligen blev så hög, men jag antar att några öl, några glas vin, absint med kaffe och sprit blir en del om man lägger ihop det, speciellt om vi talar om en sjukt lättpåverkad människa-jag.
Igår var iallafall en härdlig dag, och jag hade riktigt riktigt roligt. Jag har träningsverk i magen efter allt skratt. Mina fina kompisar hade köpt en prinsesskrona, trollstav, prinsessskor i strl.28, plastörhängen, plasthalsband och plastringar till mig , det ni! Så jag var en prnisessa igår, och därmed fulast av alla i hela gänget (; Bra där! Men det struntade jag fullkomligt i för jag brydde mig bara om att tjoa och stimma med de andra! Fick mycket fina presenter, och det känns ju bra det med :D I helgen blir det nog mer kalasande! Blir skoj!


Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa iordning lite innan Fabian kommer hit, känns ju lagom kul att vara bakfull i hans sällskap, men om jag inte missminner mig så är han också det :P haha, så det gör ju inte så mycket !


Ha det så bra alla, postar senare idag igen.


På återséende, Beatrice!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards