Direktlänk till inlägg 25 september 2009

Jag är en jävel på Maslow, fan och hans moster, hur coolt är inte det!?

Av Beatrice - 25 september 2009 16:26

Hemma från skolan igen! Haft en psykologilektion som förvisso har varit intressant men nästan lika långdragen som lärorik om man säger så. Känner att jag är en jävel på Maslow nu iallafall. Och Freud med för den delen. Ja det var en seg lektion som sagt och jag kladdade mest i mitt skrivblock. Jag gjorde en glad gubbe, en ledsen gubbe, en sur gubbe, en arg gubbe och sen gjorde jag karikatyrer på hela klassen och skrattade och ingen förstod.

Ojoj vilken kuf jag är va, alldeles onormal och,

varförsägerhonvadhonharkladdatisittskrivblockför? Hurjävlaintressantärdet?!

jo jag vet. men jag trivs såhär. Jag saknade några väldigt mycket med, så jag skrev mina tankar på ett A4, det blev fint. Tycker jag. Bara jag. För jag är galen.


  



Hm,jag ska städa nu idag IGEN , johannes, david, atlas och jag kunde visst stöka till ordentligt -.- Dryyyyyggttt men stökighet! Men jag hade trevligt med dom iallafall! Och imorse var vi bakis som tusan men det gjorde ingenting.

Bakis är jobbigt, störande, segt, äckligt. Men ska man ha roligt får man betala!


Två snygga bakispojkar

  

btw...jag gillar Johannibus frisyr(Y)



Nu ska jag ta tag i mitt liv, städa upp röran och försöka ha lite skoj ikväll!

Ha det bra ! Postar senare,

Fred ut!

Beatrice.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 9 maj 2015 14:22

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5887777637

Av Beatrice - 7 februari 2012 11:22

Goddagens!Nu är det bestämt. Eller nästan iallafall. Fast när jag bestämmer mig för något så brukar jag ju ångra mig inom två månader eller så, fast denna gången känns det annorlunda. Jag talar om att söka in till socionomutbildningen i Kalmar. Från ...

Av Beatrice - 24 januari 2012 21:59

Nu är det redan 24 Januari och jag blir helt ställd, när började tiden gå så rasande fort?När man var liten var en månad en hel evighet, sommaren var mer än så!Nu är sommaren som nyss var, flera månader ifrån. Och hälsar snart på oss på nytt! Hjälp!N...

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:38


  Vackra Jennifer! Är hon inte gorgeous? 

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:22

Hejsan!Idag vaknade jag med en sjuk magvärk. Trodde jag var sjuk, men icke.Framåt lunch började jag må mycket bättre så nu sitter jag här. Lat och jobbig.Har ungefär ett ton läxor att göra, en häst att ta tag i (hon har inte blivit riden på en månad ...

Ovido - Quiz & Flashcards