Alla inlägg den 18 september 2009

Av Beatrice - 18 september 2009 12:12

Har kört fast med sista uppgiften om vad begreppet komplexa behov betyder! Fan! Är det någon smart människa som läser detta, som vet vad komplexa behov betyder? Sammanhanget är Företagsekonomi. Fasen, måste verkligen veta vad det är för någonting, det är ju bara detta som jag har kvar sen är jag klar! :P


Hjälp mig , snälla! :)

Av Beatrice - 18 september 2009 11:38

Företagsekonomi, fy vad roligt det ÄR! hum, inte. Har iallafall precis pratat med min lärare som sa att jag slapp komma till skolan idag om jag gjorde mina uppgifter som jag skule, och det är ju väldigt soft eftersom Malin slutar vid två och jag vill hinna in till Kalmar och köpa lite grejer innan utgången ikväll :D Niice! Nu ska jag bara se till att göra klart de förbaskade läxorna , jobbajobbajobba! Lite gladare ser jag på dagen nu iallafall :)


Hörs! Fred ut!

Beatrice!

Av Beatrice - 18 september 2009 08:29

Sovit så himla dåligt inatt, inte bra! Finns det något värre än att vakna på morgonen och ändå inte vara utvilad? Nej jag tror inte det! Vill bara ligga kvar i sängen hela dagen under mitt mjuka fluffiga täcke och drömma. Mums.

Sitter och kollar på Vakna! Med The voice på kanal 5 och bloggerskan Kissie är där...Och jag säger då det. Hon säger att hon (Alexandra) inte är samma person som hon utger sig för när hon skriver som Kissie, och vi får verkligen hoppas att det är så för om hon är en uppblåst bimbo med vitt hår och läppförstoringar samt har tröga värderingar på riktigt så tycker jag verkligen synd om henne. Men måste säga att hon ändå inte svarar lika dumt som jag förväntade. Men fortfarande, hon tror hon är mer än hon är. VI ÄR I SVERIGE LIKSOM, lägg ner nu! Vad är grejen?


Ska till skolan 14.00 idag, psykologi är vad som ligger på schemat. Är så himla trött så vill bara sova tills ett eller något, men det får jag verkligen inte göra för jag har en massa pluggande att ta igen :'( Men tror jag ska sova en timma till, sen plugga företagsekonomi, Spanska och läsa igenom rättskunskapen. Fyyyyyyy! VILL INTE.

Blir verkligen mycket pluggande i helgen, men blir skönt att bli av med det jag ligger efter i.


Take care , Fred ut!

Beatrice!



Av Beatrice - 18 september 2009 00:18


  

Aah, come on and just kiss me!


Godnatt (:

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards