Alla inlägg den 19 september 2009

Av Beatrice - 19 september 2009 17:33

  

Hade kul igårkväll ända tills vi kom till Kalmar och allting urartade totalt. För mycket alkohol, för många minttu, lite för mycket jäger och alldeles för mycket öl! tappade bort både det ena och det andra, bland annat medvetandet. Bra där Bea! Tillslut hamnade jag mittemot palace i en gränd, och fabio min ängelo räddade mig. (FYFAN DETTA VAR DET PINSAMMASTE I HELA MITT JÄVLA LIV OCH JAG VILLE UNGEFÄR DÖ!!!) Fabian hjälpte mig hem till honom, tog ungefär 40 minuter...herregud. Somnade gott bredvid honom iallafall, minns inte mycket förutom att han var varm. och jag var kall, iskall, frös som tusan! Vaknade med en såndär härlig alkis-doft i käften, dundrande huvudvärk och mådde lite illa. Fabian gav mig huvudmassage, och var allmänt jäkla bra bara. TACK OCH TUSEN GÅNGER TACK! Sorligt att han flyttar till Australien nu och att det idag förmodligen var sista gången jag träffade honom:(


Är lite missnöjd med gårdagen...men ja, alla festkvällar är inte kalas så att säga.


Nu ska jag ringa Palace och tvinga dom ge mig mina gerjer som jag glömde igår:P (Y)


Postar senare! Fred ut!

Beatrice.

Puss<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards