Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Bitterljuvt!

Av Beatrice - 21 maj 2010 10:54

Halloj!
Idag är det en bitterljuv dag för det händer både kul och mindre kul grejer. Vi kan börja med det mindre roliga, min kära pojkvän åker på klassres idag och ska vara borta i tre veckor! HEMSKT! Hur ska det gå för mig, jag i princip är beroende av honom. Haha, näe okej det lär BARA tragiskt. Men ärligt talat, det kommer kännas så tomt att inte sova bredvid honom, att inte vakna bredvid honom, att inte prata om dagen med honom och att inte få umgås med honom! Jag är ju så van att se honom varje dag i princip. Fast jag är ju glad för honom, han ska på en fantastisk resa med hela klassen. Försår ni hur kul dom kommer ha? Jaja. Han har ju inte åkt än, klockan två åker dom. . . och det är ju iallafall några timmar kvar. Tsst. Men somsagt så har dagen något bra att bjuda på också, jag ska nämligen på bal idag! :) Wohoow! Jag är riktigt pepp. Jag ska gå med Christian ju, kommer bli awsome. Dock vet jag inte hur jag ska ha håret eftersom jag inte provat någon frisyr än men Linn har lovat mig att hjälpa mig med det så det kommer nog bli något bra. Jag provade en sminkning igår som jag tror att jag ska lägga idag, men om jag ska få varken frisyr eller bli fin så krävs det att jag fixar lösögonfransar, lösnaglar (så man inte störs av mina fula nerbitna:P) och hårnålar i mängder! hehe. Ska man vara fin får man fejka det. Eller?

Något annat kul som jag kan berätta om är att under dehär tre veckorna som Kolja ska vara på klassresa så ska jag rida in våran treåriga halvblodsvalack! Jiiha! Kan bli spännande ;) Men ska bli riktigt kul att få vara med om den resan, att hjälpa till att utbilda plutten. Vi har ju haft honom sedan han föddes. Och påtal om hästar, vårat ena dräktiga sto skulle fått föl i måndags enligt beräkningarna men fölet har inte kommit än! Så den är nog påväg vilken dag som helst nu! :) KUL!


Nej men nu ska jag kila ner på stan en sväng, hoppas ni alla har en bra dag!

Fred ut!
Beatrice

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 9 maj 2015 14:22

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5887777637

Av Beatrice - 7 februari 2012 11:22

Goddagens!Nu är det bestämt. Eller nästan iallafall. Fast när jag bestämmer mig för något så brukar jag ju ångra mig inom två månader eller så, fast denna gången känns det annorlunda. Jag talar om att söka in till socionomutbildningen i Kalmar. Från ...

Av Beatrice - 24 januari 2012 21:59

Nu är det redan 24 Januari och jag blir helt ställd, när började tiden gå så rasande fort?När man var liten var en månad en hel evighet, sommaren var mer än så!Nu är sommaren som nyss var, flera månader ifrån. Och hälsar snart på oss på nytt! Hjälp!N...

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:38


  Vackra Jennifer! Är hon inte gorgeous? 

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:22

Hejsan!Idag vaknade jag med en sjuk magvärk. Trodde jag var sjuk, men icke.Framåt lunch började jag må mycket bättre så nu sitter jag här. Lat och jobbig.Har ungefär ett ton läxor att göra, en häst att ta tag i (hon har inte blivit riden på en månad ...

Ovido - Quiz & Flashcards