Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Beatrice - 25 maj 2010 13:59

Tjo!
Varför är det ingen sommarvärme idag??? Jag vill bada, sola och ha sommarlovskänsla...chillmode liksom!

Gick och la mig alldeles försent igår vilket resulterade i att jag vaknade alldeles försent också..gick upp ur sängen omkring klockan 12. Inte bra! Jag har en massa att stå i idag men jag har bara ingen lust! Åh! Jag ska städa, plocka i och ur diskmaskinen, storstäda rummet, gå ut och gå, styrketräna, laga middag, gå ut och pyssla om maxen, rida...åååh jag blir galen! Hur ska jag hinna med det idag när jag dessutom inte har någon energi alls? Nu önskar jag att jag var hemma i Koljas lägenhet i Kalmar och bara chillade framför en film, finns ju inte så mycket att göra där. Men icke, får dras med pressen hemma i Trekanten (som egentligen inte är så hård utan det är bara jag som är lat).

jaja, nu ska jag ta tag i allt....dags att gå upp ur soffan nu

...eller ja, iaf närmsta timman :P haha.




Saknar Kolja jättemycket med, önskar jag kunde få vara i hans famn"/

Fred ut!
Beatrice

Ovido - Quiz & Flashcards