Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Beatrice - 31 maj 2010 22:19

  

Jag saknar min pojkvän just nu så himla mycket!
På typ sju månader har vi aldrig varit ifrån varandra mer än 8 dagar,

men nu har vi varit ifrån varandra i tio dagar och det är nio dagar kvar! Hur ska det gå? Jag saknar saknar saaaknaar! Jag vill bara att han ska vara här med mig i soffan nu med sina armar om mig, se en film och käka onyttigt , precis som en kväll med honom ska vara. Ååh, varför kommer han inte hem nuuuuuuuu för? :/ Plus att jag saknar honom så är jag sjukt orolig för honom för han har blivit sjuk med :/ ååh! Jobbigt alltså!
Och dessutom är jag inte ens trött fast jag vet att jag borde sova. Blä! Längtar så himla mycket tills han är hemma igen. Fast jag undrar hur det kommer bli med boendet då för jag har ju innan bott hos honom mer eller mindre, men nu under tiden han är iväg bor jag ju hemma och har börjat rida in Miramax, och nu har jag gått in så helhjärtat i det och han är så lycklig över att någon pysslar med honom att jag inte kan sluta med det. Så kommer bli så att jag bor hemma vilket inte känns så jättekul direkt, men jaja palla tänka på det nu.


Skrev ju innan att jag inte gjort något på hela dagen men det blev det ändring på, från att jag skrev det tills för en halvtimma sedan har jag varit ute i stallet och grejat. Alla hästar står inne inatt för det är så dåligt väder så jag blev tvungen att ströa upp till dom som inte brukar stå inne, hämta nytt hö, och så blev det jättesmutsigtoch jag tål inte nä stallgången inte är sopad ordentligt så sopade väl den tre gånger eller nåt. Känns lite som att Blanche kan ha sin fölning på G antingen inatt eller imorgon för hon stog och gnuggade svansen vilket jag hört är ett tecken, hon höll även på att gå omkring hela dagen idag i hagen men det kan ju vara falskt alarm...hm. Får se om jag går ut och kollar läget om några timmar inatt!

Nu ska jag chilla lite och försöka bli trött!

Fred ut!
Beatrice

Av Beatrice - 31 maj 2010 16:58

Hej mongodag!


Jag har inte ens gått ut i fem minuter idag, har bara suttit inne i huset, framför tv:n. Okej, jag har duschat med. Men annars bara suttit vid tv:n. Fyfan vad hemsk jag känner mig, har dåligt samvete:S Nu har jag jätteont i huvudet bara för jag suttit här hela dagen och ajg har ingen energi för jag inte fått tillrääckligt med frisk luft så det känns sådär jobbigt att gå ut. Men ut ska jag. Har saker att göra såsom att mocka, sopa stallet, tvätta badkaren i hagen, tvätta krubbor, ta in maxen och göra honom fin (typ det enda roliga bland allt detdär) Usch! Just det ja! Vattna blommor var det med ja. Har iallafall fått en bra idé om att jag ska ta med mig radion dit upp så jag har något att lyssna på iallafall.

Nej nu kissar jag snart på mig, så nu går jag och kissar. Sedan kilar jag ut till stallet för alla bestyr.


Fred ut!
Beatrice

Av Beatrice - 31 maj 2010 09:21

  

Miramax söting

Ovido - Quiz & Flashcards