Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

Mardrömmar med terroristgubbar!

Av Beatrice - 10 maj 2010 14:11

Klockan är tio över två och jag vaknade för någon timme sedan! Härligt!
Har dock sovit så himla oroligt inatt, drömde om massa galna araber som skulle döda Kolja. Jag var i hans lägenhetten blev när hela lägenhen blev stormad av araber. Dom dödade alla som bor i lägenheten men jag lyckades gömma mig, men sen trillade jag på en plåthink som skramlade jättemycket och så stormade dom in där jag hade gömt mig och höll ett gevär mot mitt huvud och tvingade mig att berätta vart Kolja befann sig, först vägrade jag säga att jag visste vem Kolja var men efter ett tag så erkände jag. Jag berättade att Kolja var påväg med några kompisar från Danmark hem till Kalmar. Då utbrast arabgubben: "Men vad bra, vi har några män där" Jag fick ju panik och när araberna lämnat mig helt blåslagen så snodde jag en bil och körde asfort till Danmark, som tur var så hann jag före araberna och stoppade Kolja och hans kompisar. Men precis när jag kom fram och hade fått ut alla ur bilen och skulle förklara att vi skulle gömma oss så kom ett gäng araber, dom kom med gevär och på ett led så förde dom oss framåt till deras "boss", och alla vi blev förda dig med varsitt gevär mot ryggen. Jag har aldrig varit så rädd. Jag och Kolja häll händerna och grät och när jag under tiden förklarade vad som skulle hända så fick alla panik såklart. D ställde upp oss på ett led mot en vägg och så sköt dom alla en efter en, jag var sist och precis när jag skulle skjutas så vaknade jaag, gråtande och svettig! HEMSKT!!!
Tog ett tag innan jag kunde somna om sen, :(

Detdär var min hemska dröm.
Nu ska jag duscha , mata djuren och gå ut och gå en sväng med vovven sen ska jag ta mig in mot Kalmar och äntligen träffa min Kolja igen efter en hel helg utan varandra! Ska bli niiiiiiiice.
Någon som dock inte är så nice är att jag tror jag är lite sjuk, har jättejobbig huvudvärk och kroppen är slö. Tror jag har lite feber med, men ska ta en ipren så lär väl hjälpa. Håll tummarna!

Jaja, ha det bra allihopa!

Fred ut!
Beatrice


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 9 maj 2015 14:22

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5887777637

Av Beatrice - 7 februari 2012 11:22

Goddagens!Nu är det bestämt. Eller nästan iallafall. Fast när jag bestämmer mig för något så brukar jag ju ångra mig inom två månader eller så, fast denna gången känns det annorlunda. Jag talar om att söka in till socionomutbildningen i Kalmar. Från ...

Av Beatrice - 24 januari 2012 21:59

Nu är det redan 24 Januari och jag blir helt ställd, när började tiden gå så rasande fort?När man var liten var en månad en hel evighet, sommaren var mer än så!Nu är sommaren som nyss var, flera månader ifrån. Och hälsar snart på oss på nytt! Hjälp!N...

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:38


  Vackra Jennifer! Är hon inte gorgeous? 

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:22

Hejsan!Idag vaknade jag med en sjuk magvärk. Trodde jag var sjuk, men icke.Framåt lunch började jag må mycket bättre så nu sitter jag här. Lat och jobbig.Har ungefär ett ton läxor att göra, en häst att ta tag i (hon har inte blivit riden på en månad ...

Ovido - Quiz & Flashcards