Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Snart är vi med tax!

Av Beatrice - 9 maj 2010 19:45

Men se goddag!
Nu är jag tillbaka igen, pallade inte skriva något mer igår för fanns inget intressant att srkiva. Jag gjorde ingenting igår, bara slappade, fast det borde jag ju verkligen inte gjort. Nu sitter jag fortfarande här med två prov och en inlämningsuppgift som ska bli klar! Fan! Men det SKA bli klart idag, för idag är sista dagen på veckan och det är senaste deadline efter den riktiga deadline. Iallafall för migsjälv :P ååh jag vill verkligen inte plugga, men ska man ha nåt får man jobba för det.
Något som är lite kul och inte särskilt ångestladdat är att jag och mami var och kollade på en liten tax-valp idag :) Vi tingade en hona, hon var så söt så söt! Men det känns lite konstigt att ha en tax? Haha, för mig är det inte riktigt någon "riktig hund" Men min lillebror har alltid velat ha en tax , och alltid velat att den isåfall ska heta långben. GULLIGT, HAHA! Så nu blir det nog en tax, fast den kan nog inte hela långben, får se vad det blir för nåt. 


 
(inte hon, men alla taxvalpar ser ju typ likadana ut)

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 9 maj 2015 14:22

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5887777637

Av Beatrice - 7 februari 2012 11:22

Goddagens!Nu är det bestämt. Eller nästan iallafall. Fast när jag bestämmer mig för något så brukar jag ju ångra mig inom två månader eller så, fast denna gången känns det annorlunda. Jag talar om att söka in till socionomutbildningen i Kalmar. Från ...

Av Beatrice - 24 januari 2012 21:59

Nu är det redan 24 Januari och jag blir helt ställd, när började tiden gå så rasande fort?När man var liten var en månad en hel evighet, sommaren var mer än så!Nu är sommaren som nyss var, flera månader ifrån. Och hälsar snart på oss på nytt! Hjälp!N...

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:38


  Vackra Jennifer! Är hon inte gorgeous? 

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:22

Hejsan!Idag vaknade jag med en sjuk magvärk. Trodde jag var sjuk, men icke.Framåt lunch började jag må mycket bättre så nu sitter jag här. Lat och jobbig.Har ungefär ett ton läxor att göra, en häst att ta tag i (hon har inte blivit riden på en månad ...

Ovido - Quiz & Flashcards