Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

I'm back and i'm stolt

Av Beatrice - 6 maj 2010 14:28

  

 Goddag mina vänner!
Tillbaka på bloggen igen till ungefär alla mina vänners förtret.
Det är ju så töntigt att blogga, nästan fult att göra.
Dessutom är jag kass på det -bloggar en vecka, tar paus en månad osv- men jag orkar inte bry mig, jag tänker blogga ändå. Wohow, starkt gjort, ellerhur...jag vågar stå upp för mitt gillande a6 v bloggar. Pinsamt vad patetiskt det är att jag faktiskt är en smula stolt. Haha. Jaja , skit i det nu. Har andra saker att skriva om som är långt mycket viktigare, och intressantare(?). Tillexempel så läser jag in Samhällskunskap A på distans nu och det går bra! Fick typ tre fel av fyrtio (minns inte exakt) på förra provet, och DET foaks, är inte något som är rutin för mig. Brukar väl mer bli tre rätt av fyrtio i vanliga fall. Skönt att det går bra, nästan så man tror att jag inte tänker skriva ett negativs och ledset inlägg men så är det icke, lyssna på detta...jag är STRESSAD!
Jag har INTE hittat mig något sommarjobb än och det suger.
Min pojkvän flyttar tillbaka hem till sitt land (Tyskland) i Juli/Augusti och jag flyttar inte med. Iallafall så verkar det inte som det i nuläget, jag ångrade mig...hur ska jag klara mig där? Jag ska ju ta studenten först!?
Iallafall , så suger det mer än att jag inte har något sommarjobb.
Jag har ångest över hur jag ska slutföra mina gymnasiestudier..distans eller inte? Distans går snabbast, men skola är bättre på papper. Åh gud. Jaja, livet är en dans på rosor, ja det är det och det finns många många taggar att sticka sig på....uscha! Men rosor är ju rätt fina med, och dom luktar gott så helt käpprätt åt helvete kan det väl egentligen inte gå? Eller....? Jaja. Ska inte klaga mer iallafall...


Jo förresten, min pojkvän åker på roadtrip till danmark med ett grabbgäng...DET suger. Oke det suger inte. Men jag som är onormalt orolig av mig och hatar att behöva lämna mitt förtroende till någon och veta att det endast är upp till denne person om de vårdar förtroendet eller inte. Såntdär kan man ju liksom inte kontrollera, och jag vill ju alltid ha kontroll över allting. Jaja, förmodligen kommer att vara frid och fröjd när han kommer hem och han kommer ha haft skitkul, jag kommer ha haft skitkul och vi har saknat varandra så mycket att allting är underbart när vi ses. Så jag oroar mig i onödan. Tack, bra, okej.

Nu har jag missat min buss som gick 14.30, ska hem till Trekanten. Så får ta nästa buss som går 15.15 Om ni läste detta måste jag tacka allra ödmjukast för att ni orkar läsa mitt strunt och så måste jag känna mig lite bra med som inte bara jag har ett meningslöst liv utan det finns faktiskt människor som VÄLJER att läsa om MITT ointressanta liv vilket gör att ni egentligen är ännu mer ointressanta än jag...haha nej men gud förlåt. Ha en bra dag, nu ska jag käka B&J tills bussen går.

Tjingeling som Daniel Svärd skulle sagt (;



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 9 maj 2015 14:22

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5887777637

Av Beatrice - 7 februari 2012 11:22

Goddagens!Nu är det bestämt. Eller nästan iallafall. Fast när jag bestämmer mig för något så brukar jag ju ångra mig inom två månader eller så, fast denna gången känns det annorlunda. Jag talar om att söka in till socionomutbildningen i Kalmar. Från ...

Av Beatrice - 24 januari 2012 21:59

Nu är det redan 24 Januari och jag blir helt ställd, när började tiden gå så rasande fort?När man var liten var en månad en hel evighet, sommaren var mer än så!Nu är sommaren som nyss var, flera månader ifrån. Och hälsar snart på oss på nytt! Hjälp!N...

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:38


  Vackra Jennifer! Är hon inte gorgeous? 

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:22

Hejsan!Idag vaknade jag med en sjuk magvärk. Trodde jag var sjuk, men icke.Framåt lunch började jag må mycket bättre så nu sitter jag här. Lat och jobbig.Har ungefär ett ton läxor att göra, en häst att ta tag i (hon har inte blivit riden på en månad ...

Ovido - Quiz & Flashcards