Alla inlägg den 6 december 2010

Av Beatrice - 6 december 2010 18:30

Åh vad det känns bra att jag har läxa tills imorgon som jag för en gångs skull har gjort i tid och slipper oroa mig över! Har annat att göra, så känns extremt bra. Har som vanligt inget särskilt att blogga om, fast måste bara säga att detdär med viktnedgång går bra:O! Har iochförsig inte vägt mig än, men byxorna kännsstörre än innan och jag har faktiskt fått större vadmuskler. Heja Mig! Ska ut och springa en runda i snön ikväll, och sedan träna rygg och armar. Lillebrorsan som coachar från sidan av på sparken igen. Gillar det! Dom är så bra att ha mina små brorsor :) Söta är dom också. Har inte gått så bra med träning och viktnedgång på länge som det går just nu, förstår inte riktigt varför. Undrar om det beror på att jag har börjat äta i princip endast vegetariskt...? Känns iallafall bra.

Går så bra i skolan (utom matten -.-) och jag är nöjd med migsjälv!

Nu står min hund och pratar med mig? Haha, han är fan knäpp.

Måste kila!

Fred ut!
Beatrice




Ovido - Quiz & Flashcards