Direktlänk till inlägg 1 juni 2010

Oroliga Bea

Av Beatrice - 1 juni 2010 23:29

Här sitter jag uppe mitt i natten!
Tittar på något dåligt program om engelska kungliheter,

mest för att få tiden att gå. Jag kan inte sova. Fast jag är supertrött!
Jag kan inte sova för jag är så rädd att Kolja är i Italien och han mår inte bra...jag kan inte hjälpa det men jag blir så orolig! Men jag hoppas verkligen att han mår bättre snart. Saknar honom som en galning, imorgon är det bara en vecka kvar tills vi ses igen! Fyfan vad underbart!
Eller det är inte underbart att vara utan honom men det är underbart att det bara är sju dagaar kvar och inte mer...

Nee nu ska jag försöka sova, ska bara skicka iväg ett litet meddelande till my love.

Fred ut!
Beatrice

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 9 maj 2015 14:22

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5887777637

Av Beatrice - 7 februari 2012 11:22

Goddagens!Nu är det bestämt. Eller nästan iallafall. Fast när jag bestämmer mig för något så brukar jag ju ångra mig inom två månader eller så, fast denna gången känns det annorlunda. Jag talar om att söka in till socionomutbildningen i Kalmar. Från ...

Av Beatrice - 24 januari 2012 21:59

Nu är det redan 24 Januari och jag blir helt ställd, när började tiden gå så rasande fort?När man var liten var en månad en hel evighet, sommaren var mer än så!Nu är sommaren som nyss var, flera månader ifrån. Och hälsar snart på oss på nytt! Hjälp!N...

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:38


  Vackra Jennifer! Är hon inte gorgeous? 

Av Beatrice - 11 januari 2012 14:22

Hejsan!Idag vaknade jag med en sjuk magvärk. Trodde jag var sjuk, men icke.Framåt lunch började jag må mycket bättre så nu sitter jag här. Lat och jobbig.Har ungefär ett ton läxor att göra, en häst att ta tag i (hon har inte blivit riden på en månad ...

Ovido - Quiz & Flashcards